ფეისბუქზე მაღაზიის შექმნა

ჩვენი პროდუქტის ელექტრონული კომერციის არხებით გაყიდვის დროს, მნიშვნელოვანია გავითვალისწინოთ სეგმენტი და მათ მიერ
კომპიუტერთან, ტელეფონთან და სხვა მოწყობილობებთან
დახარჯული თითოეული წუთი, იმისთვის, რომ შევძლოთ მათზე მორგებული საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნა.

მოცემულ ბლოგში ვისაუბრებ ფეისბუქის ერთ-ერთ ძალიან კარგ შესაძლებლობაზე ელექტრონული კომერციის მიმართულებით . განვიხილავ ბიზნეს გვერდზე მაღაზიის დამატებას.

მას შემდეგ რაც ფეისბუქის ბიზნეს გვერდს შექმნით, შეგიძლიათ დაამატოთ მაღაზია, სივრცე სადაც თავს მოუყრით თქვენს თითოეულ პროდუქტს, ფასით, აღწერით, სურათებით და დეტალური ინფორმაციით, ისევე, როგორც სხვა ელექტრონული კომერციის პლატფორმებზე. კარგი შესაძლებლობაა, არა ?

პირველი ნაბიჯი, მაღაზიის შექმნისთვის არის გვერდის სამართავი პანელიდან პარამეტრებში გადასვლა

ამის შემდეგ უნდა გადავიდეთ Templates and Tabs განყოფილებაში, ჩამოვსქროლოთ ( ჩამოვიდეთ მაუსით გვერდის ბოლომდე)

და ავირჩიოთ Add a Tab

სადაც მაღაზიის განყოფილების გასწვრივ, ვირჩევთ რომ დაემატოს მაღაზია.

შემდეგ, მაღაზიის განყოფილებაში გადასვლა და კონფიგურაციაა საჭირო, სადაც ფეისბუქის წესებს და პირობებს უნდა დავეთანხმოთ :

ავირჩიოთ ერთ-ერთი, ყიდვის ორი ალტერნატივიდან : 1) არ გაქვთ დამოუკიდებლად საიტი ( ონლაინ მაღაზია) სადაც გადავამისამართებთ მომხმარებელს და ყიდვისთვის მოგვწერენ შეტყობინებების ველში.

2) გვაქვთ ონლაინ მაღაზია და შეგვიძლია გადავამისამართოთ მომხმარებლები პროდუქციის შესაძენად.

ვირჩევთ ვალუტის კურსს :

და გილოცავთ, თქვენი მაღაზია შექმნილია !!!

ამის შემდეგ თქვენ უნდა დაიწყოთ პროდუქტების დამატება მოცემული განყოფილებიდან :


ირჩევთ ფოტოებს ( რეკომენდირებულია
პროდუქტის სხვადასხვა კუთხიდან გადაღებული 5 სურათი მაინც) , წერთ პროდუქტის დასახელებას, ფასს, აღწერას და ინახავთ პროდუქტს.

იმეორებთ იგივე მოქმედებას სხვა პროდუქტებზეც, სანამ თქვენი ყველა პროდუქტი არ დაემატება მაღაზიაში.

კომენტარები ჯერ არ არის
შემდეგი სტატია
კომენტარის დატოვება